hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  هموار کردن مسیر تولید با همت دستگاه قضا در گلستان 

 هموار کردن مسیر تولید با همت دستگاه قضا در گلستان 

 جلوگیری از ورشکستگی 42 کارخانه و احیای 68 واحد تعطیل در سال 1402 / حمایت از کسب و کارهای خُرد در برنامه امسال ستاداقتصاد مقاومتی استان

با همت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان و همراهی دستگاه های اجرایی سال گذشته 110 واحد تولیدی در گلستان، مسیر تولید را ادامه دادند.
رئیس کل دادگستری گلستان این خبر را اعلام کرد و گفت: با احیای این واحدهای تولیدی در مجموع نزدیک به 2 هزار و 600 فرصت شغلی حفظ و بستر برای توسعه این واحدها، فراهم شد. 
به گزارش انسجام ملی به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «حیدر آسیابی» اظهار کرد: سال گذشته 429 مورد بازدید میدانی از کارخانه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان صورت گرفت که در نتیجه آن مشکلات تولیدکنندگان پس از اولویت بندی با کمک دستگاه های اجرایی مرتبط پیگیری و رفع شد. 
وی با تاکید بر این که امسال هم  یکی از اولویت های ما در دادگستری استان، کمک به رونق و توسعه اقتصادی استان افزود: برنامه ویژه ما در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال پیش رو، حمایت از کسب و کارهای خٌرد است. 
آسیابی افزود: کمک به  شکل گیری کسب و کار در مناطق پُرخطر استان از دیگر برنامه هایی است که امسال در ستاد اقتصاد مقاومتی برای تحقق آن در حال برنامه ریزی هستیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد